Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de kans op een dochter op natuurlijke wijze kan worden vergroot tot ruim 80%. Het vooraanstaande tijdschrift Reproductive BioMedicine Online publiceert de resultaten van een jarenlang onderzoek door het adviesbureau Gender Consult en de Universiteit van Maastricht. Lees compleet bericht